Desigur ca aveti o
firma si vreti sa faceti bani. Oferiti servicii sau produse si
departamentul
dumneavoastra de marketing face orice sa aduca un client nou. De
multe
ori ati spus "Platesc comision, numai sa imi aduca mai multi
clienti
!". Dupa cum puteti vedea, ati gasit ceea ce cautati.
Pe scurt. Pentru
a
putea sa vindeti prin sistemul nostru aveti nevoie neaparat de
un
site, unde vizitatorii vor fi contorizati online. Daca vindeti
servicii
sau produse, sau doriti doar sa beneficiati de vizitatori,
siteul
dumneavoastra trebuie sa contina un formular unde vizitatorul,
trimis
de un reseller de la noi, sa isi poata completa datele, fiind
apoi
trimis intr-o pagina care va contine un cod. Acest cod ne va
spune
noua ca trebuie sa platiti comision pentru ca ati beneficiat de
acel
vizitator.
Ce trebuie sa fac ?
In detaliu sa
luam
cateva exemple. Firma Zarzavat SRL doreste sa vanda rosii si sa
aiba
clienti. Noi avem resellerii pe care firma Zarzavat SRL si-i
doreste,
agenti de marketing pentru care nu trebuie sa platiti nimic,
deoarece
platiti doar pentru fiecare client adus.
Pentru a incepe,
trebuie
sa va creati un cont la noi. Conturile sunt aprobate personal
ulterior
de catre noi. De ce? Pentru ca trebuie sa le oferim securitatea
financiara
resellerilor. Pentru a avea contul activ trebuie sa va hotarati
ce
comision doriti sa oferiti, apoi sa faceti un contract cu noi si
sa
platiti suma ce ar reprezenta minim 100 comisioane. Aceasta suma
ofera
siguranta resellerilor ca isi primesc banii pentru clientii pe
care
ii aduc. In plus trebuie sa aveti grija sa introduceti codul de
autentificare
al tranzactiei in pagina unde sunteti sigur ca tranzactia s-a
facut,
pe siteul dvs. Banii pe care ii aveti in contul nostru nu
trebuie
sa scada sub 10% din 100 comisioane. Din cele 100 comisioane pe
care
le platiti, 90% intra in contul dumneavoastra, restul de 10%
fiind
oprit de catre noi ca plata contra serviciului.
Deci, daca firma
Zarzavat
SRL ofera un comision de 1 leu pentru fiecare client adus care
cumpara
rosii, trebuie sa depuna in contul nostru 100 lei si sa aiba
grija
sa ramana minim 10 lei, altfel campaniile sunt suspendate
automat.
Cum functioneaza ?
Dupa ce aveti contul
activat,
aveti posibilitatea sa va activati campaniile, iar resellerii sa
se
inscrie in ele. Veti putea vedea traficul generat de campanii
plus
reseller-ii care genereaza traficul. Circuitul normal ar trebui
sa
fie: vizitatorul vede bannerul dumneavoastra pe pagina
reseller-ului,
este interesat de produs, da click pe banner, vizita este
inregistrata
la noi in baza de date, noi il trimitem in pagina specificata de
dumneavoastra.,
iar vizitatorul trebuie sa aiba posibilitatea de a se inregistra
online
sau cumpara online acel produs, apoi sa ajunga intr-o pagina
unde
se afla codul nostru de autentificare al tranzactiei. In clipa
aceasta,
in baza noastra de date, atat la seller cat si la reseller, va
aparea
acea tranzactie ca fiind facuta.
Ca seller aveti
posibilitatea
de a accepta plati online sau offline (de exemplu transfer
bancar).
In acest fel tranzactia de pe siteul nostru va sta in "pending"
(asteptare)
pana cand dumneavoastra o veti aproba (in cazul in care ati
primit
banii de la client si clientul a beneficiat de
serviciile/produsul
dumneavoastra) sau puteti sterge tranzactia daca acel client s-a
razgandit
sau nu a platit.
In cazul in care
abuzati
de acest serviciu si spuneti ca o tranzactie nu a fost valabila
si
se dovedeste a fi valabila, contul dumneavoastra va fi sters iar
dumneavoastra
veti pierde banii din contul nostru. Acest lucru se verifica
foarte
simplu, deoarece in general resellerii au prieteni pe care ii
conving
sa cumpere dand click pe banner-ul din pagina lor. Resellerii,
desigur,
ne vor raporta imediat daca o tranzactie efectuata a fost
stearsa
si comisionul nu a fost acordat. In clipa in care ati acordat
comision
unui reseller, aproband o tranzactie, acest lucru ramane
definitiv,
indiferent daca cel care a dat click a fost secretara
dumneavoastra,
care nu stia ca nu trebuie sa aprobe tranzactia, sau copilul
care
s-a jucat la calculator.
Puteti schimba desigur
bannerul
sau codul mesajului pe care doriti sa il citeasca resellerii,
comisionul,
sau daca doriti sa platiti in dolari sau in lei suma
comisionului
(la cursul BNR).
Continuand cu exemplul firmei
Zarzavat
SRL de la reselleri, sa vedem cum ar decurge cap coada sistemul.
Zarzavat
SRL isi face cont la noi, face contractul si isi plateste cele
100
comisioane. Isi creaza in acest timp campaniile si isi introduce
codul
de autentificare al tranzactiei in paginile siteului cu care va
vinde
produsele. Ii aprobam contul iar resellerii incep sa se inscrie
in
campania firmei Zarzavat SRL. Resellerii isi pun codul
bannerelor
firmei Zarzavat SRL pe pagina si din acest moment firma Zarzavat
SRL
incepe sa castige pe partea de marketing reclama automat.
Vizitatorii
ce vin pe paginile resellerilor dau click pe banner fiind
interesati
de produs, viziteaza siteul firmei Zarzavat si comanda online
produsul.
Firma Zarzavat SRL vinde produsul/serviciul si apoi pe pagina
noastra
aproba tranzactia. Banii reprezentand comisionul se adauga in
contul
resellerului si se scad din contul firmei Zarzavat SRL.
Cum arata contul ?
Management campanii multiple
Editarea campaniilor
Detaliat: afisari, vizite, tranzactii
Management tranzactii
Sugestiile noastre
1. Vanzarea clasica este sa dati comision gen 1$ pentru ca
cineva
a cumparat un anumit produs. Este foate bine ca siteul
dumneavoastra
sa aiba preturile in asa fel incat sa acopere acest
comision.
2. Puteti foarte bine sa faceti campanii de vizite. De exemplu,
daca
aveti un site si vreti 1000 vizitatori cu target (adica doar cei
care
sunt interesati de mesajul bannerului), puteti sa oferiti
comision
100 lei pentru fiecare vizitator. Pentru aceasta veti pune codul
de
autentificare al tranzactiei direct in pagina unde trebuie sa
ajunga
vizitatorul.
Calculand pentru 1.000 vizitatori, costurile ar fi urmatoarele,
tinand
cont ca oferiti 100 lei/vizitator: 1.000 vizitatori * 100 lei =
100.000
lei + 10% comisionul nostru = 110.000 lei + TVA = 130900
lei.
Deci pentru a avea 1.000 vizitatori va costa
130.900
lei.
3. Aveti grija la comisionul pe care il oferiti. Un reseller are
posibilitatea
de a alege din mai multe campanii si in general va pune 1-2
bannere
pe pagina. In cazul in care oferta dumneavoastra este clara,
sincera
si profitabila, va fi aleasa. Mai multi reselleri inseamna
automat
posibilitate marita de a avea clienti.
4. Tot legat de comisionul pentru reselleri: chiar daca puteti
sa
modificati comisionul, aveti grija ca suma din contul
dumneavoastra
sa nu scada sub 10% din 100*comisionul tranzactiei.
Inscriptionari pixuri